Produkty vybíráme automaticky podle recenzí uživatelů, zájmu o produkt a prodejů.
Wynn´s Diesel EGR Extreme Cleaner 200 ml
88 %
sprej vyvinutý pro čištění systému vzduchového sání všech naftových motorů.
VLASTNOSTI: poskytuje okamžité a účinné čištění systému vzduchového sání, sacích ventilů, senzoru...
sprej vyvinutý pro čištění systému vzduchového sání všech naftových motorů.
VLASTNOSTI: poskytuje okamžité a účinné čištění systému vzduchového sání, sacích ventilů, senzoru...
Při odkoušení opravdu zlepšení výkonu u turba a celkové zrychlení akcelerace!! Doporučuji!!
Parametry produktu
Objem
200 ml
Popis produktu
sprej vyvinutý pro čištění systému vzduchového sání všech naftových motorů.
VLASTNOSTI: poskytuje okamžité a účinné čištění systému vzduchového sání, sacích ventilů, senzoru proudění vzduchu (váhy vzduchu), turbodmychadla a EGR systémuvýkonná rozstřikovací tryska pro podporu čisticího účinkurozpouští gumu, lak, dehet, karbon a usazeninyjednoduché použití, čištění trvá 5 až 10 minut, minimální potřeba demontážeobnovuje perfektní proudění vzduchu směrem do spalovací komoryposkytuje pravidelný a stabilní běh motoruobnovuje a udržuje výkonnost motoru a snižuje spotřebu palivaodstraňuje problémy se startovánímzlepšuje akceleraci motorusnižuje emise výfukových plynůneškodí katalyzátorům ani filtrům pevných částic (DPF)POUŽITÍ: Pro vzduchové sací potrubí, sací ventily, senzory proudění vzduchu (váhy vzduchu) a EGR ventily a turbodmychadla všech naftových motorů. Doporučuje se používat při každém servisním intervalu k udržení čistoty. Možnost použití prodlužovaní hadičky (není součástí dodávky) pro dosažení těžko dostupných míst. NÁVOD: Nechat zahřát motor. Vyjmout vzduchový filtr.Motor nechat běžet při 2000 U/min.200 ml produktu v krátkých intervalech nastříkat do sacího hrdla.Během stříkání otáčky motoru poklesnou. Počkat, než zase stoupnou na 2000 U/min.Je-li to nutné, přidat plyn, aby se zabránilo dušení motoru kvůli spalování bohaté směsi.Motor nechat běžet několik minut na volnoběh.Během této periody asi 5 až 10 minut občas přidávat plyn. Nepřekročit 3000 U/min!Po posledním přidání plynu nechat motor minimálně jednu minutu běžet na volnoběh.Vypnout motor. Namontovat filtr zpět.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
zatím není zlepšení nijak znatelné, návod k použití by měl být přiložený k výrobku a hlavně detailní
Registrovaný uživatel
Doporučuje produkt
100 %
čistí dobře bez rozebrání
znatelný rozdíl
pokud to jde rozebrat, asi to čištění bude kvalitnější (ale i náročnější časově)
Poslední dobou mi auto (1.9dCi, r.v. 2005) padalo pořád do nouzového stavu s omezeným výkonem. Tušil jsem, že to je EGR, tak jsem koupil tento sprej a aplikoval jsem ho přímo poblíž EGR ventilu (nedokázal jsem EGR demontovat ani s WD40, vůbec se nehne, je tam nějaký zarostlý). Hodně se to tam vyčistilo, takový mazut lítal i ven ze sání, ještě že jsem měl rukavice. Aktuálně auto do toho nouzového stavu padá už znatelně méně často a reaguje pružněji na plyn, ještě budu pokračovat v hledání problému a dalším čištění (asi bude zanešené i turbo).